fredag 8 juli 2011

TJingtjong!

Hej bloggen. Varit en rätt seg kväll idag. Träffade min kompis Chrizz och drog lunch+latte vilket var nice men efter det så var det mest segt. Har faktiskt slutat med powernaps men tog ett idag, mest legat förlamad hemma och dött. Handen är riktigt illa, verkar som sagt att jag får vänta en stund innan jag får nån tid för att få en sån där stödskena tyvärr. Känns lite segt, det mesta vettiga jag kan göra är just framför datorn och visst är det gött att chilla ett tag men jag tog liksom 2-3 dagar nästan utan nåt dataanvändande och efter så lång tid blir det rätt tråkigt.

Kul dock att pokern går så himla bra nu. Blev ju ett riktigt bra juni och börjat väldigt starkt redan i juli. Vill egentligen shoppa och resa lite nu tror jag men är lite segt att få ut pengarna, euron är ju så himla låg och jag vill egentligen vänta tills den går upp. Eller vafan, ska jag dra 3 veckor i brasilien eller? Just det ja, tror fredde och axel + någa rtill dragit till las vegas typ igår eller idag. Är ju lite avis måste jag väl erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar