tisdag 19 juli 2011

Dealextreme och Focalprice

Grrr. Som jag nämnde beställde jag en massa billiga grejer ifrån två kinesiska leverantörer. Kollade på lite svenska forum och folk som skriver gott om båda och de nämner att de beställer rätt ofta och allt går rätt smidigt även om det ibland verkar vara krångel med semibra kvalité.

Hursomhelst, samma var det ju när jag beställde sprit ifrån tyskland. De flesta hade bara positiva saker och säga och nej, det var inte fejkat folk. Dock har det gått 11 till 15 dagar (gjorde 2 orders) och skiten är fortfarande i packing. Iofs inte sådär superkonstigt eftersom sidorna ju faktiskt är samlingscentral för flera olika producenter och det bör ta längre tid men vafan, 2 veckor och inte ens klart?

Irriterande. Dock rätt övertygad om jag får pengarna tillbaka och sådär men jag vill ju ha mina stuff. Andra ordern var massa sjyssta grejer till min mobil btw. Bluetooth-headset, reservbatteri, en laddarsladd fast som snurrar ihop sig själv och lite andra inte supernödvändiga grejer men billiga och rätt nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar