tisdag 26 juli 2011

Köp: Mått med inbyggd köksvåg



Har funderat på att köpa en köksvåg ett tag. Vill dock inte fylla köket med alltför mycket grejs men jag kan ju köpa en sån här bägare med inbyggd köksvåg! 249 kr, inte överdrivet dyrt direkt. Lägger dock den i "inköpslistan" eftersom jag tänkte att jag skulle ta det lugnt med såna här inköp som jag antagligen inte kommer ta med mig till Spanien. Är ju bara några månader kvar tills jag åker.

http://www.coolstuff.se/KitchPro-Digitalt-Koksmatt?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Nyhetsbrev+25+juli
KitchPro
MLIOZ

1 kommentar:

  1. En sån måste man nästan köpa! Förresten, läste att du ska flytta till spanien. Jag bodde där våren 2010! i cadiz, i 4 månader. i en liten stad i spanien:) Väldigt trevligt. jobbade som aupair. trivdes som fisken i havet! hur mysigt som helst! :D så du kommer få det väldigt bra tror jag :) Har du redan fixar boende och så?.. Och du är väldigt söt på dina videoinlägg, du får börja sätta ut fler sånna! haha :)

    SvaraRadera