lördag 30 juli 2011

Drött

Säger man om man inte orkar säga "trött"! Blev en lugn gårdag, jobbade natt och tog en paus för att käka subway med janie och sen återgick jag till grindandet. Blev rätt många timmar så rejkade en del men helt sjukt vad otur jag har nu, är rätt segt men får bara vänta ut det helt enkelt, det svänger liksom snabbt i poker.

Vaknade idag och gick och snoozade i typ 1,5 timma, var rätt lol. Det är inte särskilt gött att snooza. Snooza är väldigt kvinnligt för övrigt. Hört många tjejer som brukar snooza 1 timma innan de ska upp varje dag och likadant när man sovit med en sån så blir man så jävla irriterad när man blir väckt och så bara "ska du inte gå upp? Varför sätter du då alarmet, gillar du att bli väckt flera gånger?".

Jag förstår iofs tanken, man kan ligga och halvsova ett tag och ta det lite lugnt och gött. Problemet är bara att jag somnar om på 1 minut. Aja, så är det. Nu ser jag att solen lyser så kanske ska lyssna lite podcast i solen nån timma eller två. Det känns som en lagom fortsättning på dagen. Har inte för mycket energi just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar