fredag 22 juli 2011

Kan dom inte ringa, vem orkar med att öppna post?

Jag hatar räkningar. Har styrt upp all sån skit till autogiro. Satte upp ett nytt konto där jag tänkte alla räkningar ska dras och så gör jag en månatlig överföring (också autogiro) till det kontot så jag direkt lägger undan pengar för hyra, telefon etc dit. Det har funkat bra förutom nu eftersom jag glömt föra över pengar dit och nu fått en massa extra utgifter för att autogirot inte har dragits. Kan de inte bara skicka ett sms när det gått inte igenom så man kan flytta över pengar liksom? Så slipper jag betala 160 kr extra avgift för en sån skitgrej. Tror det kallas kundservice, tycker det hade varit ganska rejält mycket mer okej om de gör såhär med engångsfakturor men har man varit en trogen kund i flera år så tycker jag de borde kunna anstränga sig lite mer än såhär så man slipper bli irriterad när man öppnar posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar