torsdag 21 juli 2011

Celebrity rehab


Det låter som ett av de sämsta programmen nånsin. Det är väl kanske inte fantastiskt heller, men så kass är det inte. Men det berör mig lite ändå på nåt konstigt sätt. Jag är ju ingen blödig människa, oftast tvärtom men jag vet inte, jag tror ärligheten kanske berör mig.

Tycker det också är lite så att när folk berättar om sina fall så tänker man "jaa men alla intelligenta människor kommer inte låta det gå så långt" då i ärlighetens namn är rätt dumma människor som är med. Vet inte om om det är bara att han ger ett bra intryck men Eric Roberts verkar rätt skarp ändå, han är med. Hans närvaro i programmet gör det lite mer verkligt kanske. Inte för att jag uppenbarligen håller på med droger eller ens tror att jag har en svaghet för droger, utan bara för min empati som väcks när jag kollar på programmet :).

1 kommentar:

  1. Celebrity rehab är grymt. Kan ligga och kolla på det i veckor utan att tröttna haha. :-)

    SvaraRadera