måndag 18 juli 2011

Götta

Det mesta känns rätt gött nu. Sitter i min fåtölj och gillar läget. Känns skönt att kunna säga det. Börjat trivas igen med plugga statsvetenskap och min lägenhet som börjar bli go men kommer bli ännu bättre med flytten såklart. Skönt också att ekonomin börjar ordna upp sig efter att varit ovanligt fattig och jag tror också skit kommer fortsätta vara bra, särskilt nu med mitt nya jobb även om det bara är en liten del.

Allt känns helt enkelt rätt gött. Vore iofs kul om vissa av mina vänner slutar vara så jäkla slöa och bara vill ta det lugnt hela tiden men man kan inte få allt. Jag förstår inte hur man kan vara trött som 24 åring. 40-50, okej, men 24? Vi är fortfarande unga. Kanske inte lika unga men fortfarande precis i början av livet. Det är egentligen rätt sjukt lång tid kvar. Dock måste jag säga att tiden går sjukt mycket fortare nu än innan, oberoende på hur kul/tråkigt man har. Jag minns när jag kunde få gjort sjukt mycket på en enda dag. Nu känns det mesta att ta 3x så lång tid. Jag borde förresten börja med hjärngympa, jag har ärligt talat blivit rätt mycket trögare. Det har jag väl iofs sagt rätt många gånger nu men det är fortfarande väldigt sant. Sen har jag väl lärt mig en hel del också. Aja, nu blire true blood. Peeace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar