lördag 16 juli 2011

Fredagen!

Mestadels grymt trevligt. Vasastan såg lite trött ut först men livades upp och det var riktigt trevligt. Kul att träffa lite nytt folk. Det är dock så lol varje gång man ska hälsa på alla men alla vet att det är helt omöjligt för den nya som hälsar att komma ihåg några namn men klart man hälsar ändå liksom :).

Sen bar det av till Nef. Förra gången jag var där glömde jag ju mitt kort och jag kände typ att jag var tvungen att använda mitt dubbelt upp denna gång. Brukar inte gå lös och bjuda folk alltför mycket (snåis) men är lite rädd för att gå in och se kontoutdraget. Men det var det ju värt :). Var ett band som spelade, jag kanske bara var full men tyckte de var ovanligt bra faktiskt.

En annan kul grej med nef är att det typ är omöjligt att hitta folk. Varje gång jag är där känns det som jag ibland går runt och letar. För man ser ju typ inget inomhus, särskilt inte vid dansgolvet. Dock hittade jag dock en i min klass som jag inte träffat på länge. Det var trevligt.

Hursomhelst, lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar