fredag 13 juli 2012

Utekväll med nästan slagsmål


Lite öl innan!


Utekväll med lite nattpizza. Blev rätt kalas denna kväll. Kom förresten nästan i bråk. Jag tycker ändå att jag brukar uppföra mig rätt OK oavsett intoxikationsnivå men denna kväll så gick en snubbe förbi och så sa jag en negativ kommentar som han råkade höra. Hursomhelst så hade jag en öl i handen som han liksom krossade med handen så det kom lite över mig. Då tog jag ölen och skvätte resten över hela honom. Då ville han slås. Som jag har nämnt någon gång så är jag ingen bråkig person men jag tror på något sätt att jag skulle ha talang och att det (jag är medveten om att det låter konstigt och idiotiskt) nästan är lite sugen på att vara i slagsmål även o jag inte kommer söka upp det aktig. Har nog inga problem att få stryk ändå, smärta kan vara kul, haha, jag märker att jag låter mer och mer som ett riksmongo. Så när han går emot mig så inser jag att han är relativt biffig ändå. Sen tänker jag det jag skrev ovan, att det kanske vore lite kul. I samma millisekund tänker jag på min kompis som blev påhoppad och fick ryggproblem långt därefter och så tänker jag att det inte är så kul. Sen tänker jag på att Ernst, en av de snällaste människorna i världen egentligen, ju går i kickboxing och antagligen skulle hjälpa. Så tänker jag på hur bra han skulle vara på att slåss, som en backup. Sen tänker jag att jag nog kanske druckit lite mycket. Allt detta går i mitt huvud på den korta vägen på 5 eter. Hursomhelst så slutar det med att jag typ hoppar lite bakåt, han vänder om. Jag går emot honom igen (vi ska åt det hållet), han vänder om och går igen och jag antar att jag mer eller mindre fegar ur.
Dagen efter fick man lida med en av de värsta huvudvärken jag haft på riktigt länge. Kvällen ute var väl typ ok men inte fantastisk, vi gick runt på en massa ställen men inget som var särskilt bra eller livat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar