onsdag 11 juli 2012

Flygresa




Tidigare har jag alltid varit i min mammas skola av att typ vara på flyget 2 timmar innan det ska gå. Varför är helt obegripligt, det är inte särskilt gött. Kanske var det andra regler då men nu kan man ju vara där innan. Det funkade dock inte så bra förra året när jag missade mtit livs enda flyg, hade någon hjärnfuckup och det kostade en tusenlapp. Nåväl, nu backtrackar jag alltid lite lätt restider och idag satt det rätt gött med flygbussar, incheckning osv.
Mellanlandade i London och hade en timma över där innan resan till Madrid. Träffade en tjej en gång som sa att det bästa med att bo i England var Wagamama så jag gick naturligtvis dit och käkade för första gången faktiskt. Glömde av att det är en annan tidszon så beställde takeaway lite stressat innan jag notera att jag ju hade en extra timma på att käka. Hann tyvärr inte skanna igenon menyn perfekt så det fick bli en yakisoba.
Det mesta ifrån flygplan ser ju likadant ut men eftersom tjejen framför tog massa bilder och denna blogg behöver mer bilder så tänkte jag att jag kunde göra undantag.
Denna bild tog jag för att jag tyckte den gav en fin bild över hur moln täcker ljus. Inte för att det är ett frågetecken någon ifrågasätter men tycker liksom man kan se molnens avbilder i husen. Nåväl, det är vad det är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar