måndag 23 juli 2012

Kul grej, happy thoughts


Bra idé! (Har inget med resten av inlägget att göra)


Känns skönt att ha måndag. Måndag har blivit mina söndagar, älskar faktiskt mitt nya schema som jag gjort. Schemalagd slapptid är perfekt. Det är dessa dagar man får göra allt onödigt med, gött mos. Pokern i juli har gått rätt dåligt men jag har gjort en liten recovery, är back några tusenlappar bara och jag hoppas på att få till en OK månad ändå och inte bryta min vinstsvit på 9 raka vinstmånader! Vore gött, tjänar jag lite tror jag att det blir en liten semester nånstans i augusti! Blev inbjuden till att bo hos några i Lofoten och det verkar faktiskt väldigt fint där. Sjukt ändå men jag har aldrig varit i Norge om man tar bort den där norgefärjan vi tog med fotbollslaget nån gång. Vi gick iofs inte av båten. Gud va färjor är deppiga för övrigt. Eller ahh, det är väl mest svenska färjor som är det, det verkar ändå som det kan vara rätt trevligt med medelshavskryssningar och liknande. Hörde förresten om en snubbe som tydligen livnär sig på att spela poker de senaste 15 åren UTESLUTANDE genom att spela på dessa turistbåtar. Tänk dig att vara fast på en båt med ett gäng rika turister. Ahhh gud!

Nåväl, så nu ska jag antagligen ha en rätt tråkig "arbetsvecka" och förhoppningsvis lära mig en del spanska+matte+tjäna pengar och när det är gjort hoppas jag att jag kan ta 1-2 veckor "ledigt" och göra lite roliga aktiviteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar