onsdag 18 juli 2012

Hemma, storlust osv

Hej!
Nya schemat

Nu är jag hemma, skrev lite blogg och tänkte tjota upp lite bilder sen. De slarvade bort min väska på london men jag ska få den utkört idag, lite orolig då jag hade en serranoskinka där men det går säkert bra, tror den var vakuumförpackad? Det var dock lite surt, jag var klädd med shorts om jag inte sa det och tänkte byta på flygplatsen till lite varmare kläder men de var ju borta så jag gick hem i kylan med shorts o tshirt. Känns som jag skrev detta igår? Skitsamma isf

Sen spelade jag poker, det var helt sinnessjukt, låg plus 5500 kr för månaden på bara kanske 10 timmars spel men tyvärr försvann 8400 kr igår, mestadels på ett enda bord med en snubbe som var överaggro och värdelös. Funderade först om jag skulle köra lågt och bara grinda i sommar men sen kom jag på att jag har pengar så jag klarar mig och att iaf klarar att köra 5/10$, får jag in en volym på 30 000 händer eller mer per månad i 2 månader så kommer det ju gå bra oavsett. Lite surt ändå.

Nya schemat (Denna kommer vara lite detaljerad, antagligen för mycket ointressant info för en del)

Ska spela ungefär 4-5 timmar om dagen nu hade jag tänkt. La upp ett sjysst schema för veckan. Ska sätta in lite "ledighet" också, tänkte att söndag fram tills 19:30 och sen antingen morgon+förmiddag eller kväll+natt ledig på måndagar så då får jag en "ledig" dag per vecka. När jag säger ledig så menar jag oschemalagd tid. Just det ja 1,5 dag blir det förresten, jag räknar med att gå ut en kväll på antingen fredag eller lördag. Som ni kanske ser har jag delat upp dagen i sex pass på ca 2 timmar med 3 utsatta måltid + ett mellanmål med ganska generösa pauser. Så av dessa sex pass så får jag välja ett att chilla på per dag. Denna tid är för serier, läsa eller whatever.

En fördel är att man får en väldigt jämn rytm och att det är en rätt bra mix mellan helgtid och vardagstid, att vara uppe till 6 på natten och sen gå upp 8 på måndag är inget bra, därför är varje dag uppvakning kl 10:00 och sova 3:00. Är rätt nöjd över det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar