fredag 6 juli 2012

Evolution etc

Haft lite problem med 30"aren och upplösningen. Sen hade jag problem med att installera 7, verkar osm något måste gått fel i bränningen eller något. Nu fick jag dock in det och tänkte mest att det är jäkligt skönt med windows 7 jämfört med tidigare versioner. Då var man ju tvungen att installera alla drivrutiner och skit i omgångar varje gång man formaterade hårddisken. Och hittade man inte sin skiva så fick man söka med olika svårighetsgrader. Nu blir allt bra med windows update. Nu har jag iaf 30"arn igång igen med full 2560x1600 och jag tror processorn är svagare men grafikkortet är bättre på min gamla kontorsdator och blir nog att man kör på denna istället. Skulle mest skriva att det är skönt att allting blir mycket smidigare hela tiden. Också med synkronisering etc. Håller nämligen på att gå igenom mina gamla hårddiskar också och varje liten hårddisk har lite skit som jag vill ha/spara på men lite mäckigt att leta.

Eller så kör man två datorer samtidigt och är jäkligt manlig :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar