måndag 16 juli 2012

Tenta, Madrid och kommande bilder

Tja! Nu är tentan avklarad iaf och jag kan äntligen få det ur min tanke. Det gick nog katastrof för alla av oss, ingen klarade den, jag KAN ha en chans att klara en av delarna men tyvärr. Övade lite fel sak, tyckte jag hade rätt OK koll på de övriga tentorna och calculusdelen men så kom en annan sorts tenta med mer integraler och skit. Väldigt tråkigt tyvärr men vi ska klaga då det inte var särskilt bra upplagt.

Har tagit en del bilder, jag lägger nog upp dom sen på flyget eller något. Har inte orkat skriva här annars. Har hängt hela tiden med Ernst och Lill, inte riktigt tagit en stund för mig själv och gjort slöa saker, eller ja, igår gjorde jag julicomeback i pokern och spelade 45 min och vann 1600 kr! När jag kommer hem är det poker, träning, matlagning, matte och spanska som gäller förresten.

Har tagit en del bilder och tror jag skriver ett kort inlägg om allt det där då. Åker hem imorgon btw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar