torsdag 26 juli 2012

Kadabam!

Hej! Idag blir det lite drinkz och sen ut. Känner mig kanske inte supersugen på att gå ut, men det blir nog bra snart. Spelar och sjunger lite fleet foxes, att jag blivit sämre på gitarr är väl inte konstigt. Men blivit avsevärt sämre på att sjunga. Och det är jag inte direkt fenomenal på från första början. Känns lite frustrerande men kanske blir bra. Tycker nämligen det är väldigt kul ofta!

Läst matte hela dagen, gått lite trögt, gör mycket slarvfel, stannar upp 15 minuter på en uppgift tills jag ser att jag gjorde något lätt fel. Rätt irriterande. Får slå på takten. Samtidigt behöver jag faktiskt inte göra matte just nu ändå, det var ju mer i förebyggande syfte och för skojs skull men fortsätter det att gå trögt kanske jag skiter i det, eller ja, iaf den 3 hp-kursen jag kör online nu. Behöver inte det direkt, ser väl mest snyggt ut på pappret, om det ens gör det. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar