måndag 16 juli 2012

I chock

Hade en uppgift att göra, våra deadlines är alltid tills natten så fick ett mail att jag kunde göra en grej tills den 16e. Nu fick jag ett mail att deadlinen var 11:30 (detta stod förresten inte i ursprungsmailet överhuvudtaget) och att det var nu försent och att de räknar allt som ej godkänt. Eftersom det var sista stora projektet så blir jag av med massa poäng vilket gav mig 4 i betyg vilket är icke godkänt (5 är gränsen) vilket innebär att hon skrev att jag får göra om kursen nästa år vilket är helt sinnessjukt.

Okej att faila matten liksom men detta var ju klart? Är närmast i chocktillstånd. Detta förstörde helt klart hela min dag och antagligen hela resan hit med. Fyfan va arg och ledsen jag är nu. Usch usch. Happy thoughts, happy thoughts......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar