måndag 16 juli 2012

I chock - Part 2

Efter ett lite irriterat mail fick jag 4 timmar på mig att lämna in en ny version. Tror och hoppas hon gillar denna istället, om inte så är det sjukt. Tycker fortsatt det är skumt att hon inte är nöjd med denna, det är EXAKT som hon skrev. Projection ska vara en viss färg och tjocklek, cutoffs etc ska vara en annan. Såg fleeera paneler som gjorde det hela mycket sämre och missade massa, iofs, vet ju inte vad de fick för betyg. Men skumt är det. Nåväl, vi får väl se lite hur det blir. Nu ska jag försöka ha en trevlig kväll ändå trots att jag är ovanligt anxious, jag brukar ju annars vara rätt lugn tycker jag.

Ha det.

PS: Ahh just det ja. Det värsta var förresten att jag inte hittade alla mina filer. Har nämligen hållt på o flyttat om dom och det verkar som de var så stora att jag valde att skicka dom till en annan hårddisk. Så istället för att ha massa layers jag kan modifiera hit och dit fick jag en jpeg liksom som jag kunde klippa o klistra ur och sen använda magic wand för att försöka skapa nya layers i photoshop. RÄTT tidskrävande men jag tror nog det blev rätt bra. Eller planerna är nog fina men visste inte riktigt hur jag skulle göra med allt annat. Borde verkligen lära mig rhino, ernst är den enda som använder det i sina paneler och collages vad jag har sett och det blir verkligen avsevärt bättre än vad alla andra gör. 3d och naturtroget blir ju jäkligt mycket snyggare generellt. Nåväl, nu måste jag äta. Tjoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar