tisdag 3 juli 2012

Herregud va det lockar!

OBS: Notera btw att jag sorterar inlägg efter etikett. Denna är t ex märkt med teknik för att många är ointresserade av när jag skriver om detta!

Kommer få loss en del pengar pga lite omständigheter som jag inte vill ta upp generellt och är vääääääldigt sugen på att köpa nya versionen av zenbooken. UX32 som alltså har core i7, en hybriddisk på 500 vanlig + 24 gb SSD, 3 st usb 3.0 (jag använder usb-portar som en galning, detta är en uppgradering sen modell UX31) och tydligen gick det även att uppgradera RAM om man så skulle önska, 8 gb känns ju som något man gärna vill ha.

Är fruuuktansvärt nära på att slå till, tror jag gör det om pokerjuli börjar bra.

Här är för övrigt mer specs; http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/153988-asus_zenbook_ux32vd-r4002v-intel_i7-3517u-4gb-500gb_24gb_ssd-13.3-gt620_1gb-bt

Datorn finns för övrigt i avsevärt billigare version med core i3 men för mig är det inte så intressant kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar