lördag 28 juli 2012

Design

Skrivit lite att jag inte BEHÖVER mycket prylar nu och att jag inte tänker köpa sådär mycket på ett tag. Dock så kan det ju vara nice att förbereda mig lite och tänka lite design. Att designa saker och göra saker vore väldigt kul. Känner en person som har ett eget drejeri nu, vore sjukt coolt att lära sig det där, eller blåsa glas! Lär inte ske än på ett tag men kan vara värt att få lite inspiration. Gick därför in på royaldesign.se och sökte runt lite. Det är nämligen många enkla saker som är vackra men som är sjukt dyra.

Så är man inte redo att punga ut 9000 kr för en lampa så kan man ju filtrera ut de lite billigare sakerna. Spanade därför in några saker som jag kan tänka mig. Eva Solo hette en som gjorde väldigt prisvärda grejer. Dessa kostar runt 200 kr. Vinkaraff är ju riktigt användbart, vattenflaskan antagligen också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar