söndag 15 juli 2012

Ernst sista kväll och sen fest


Lite för svensk outfit? Blågult från topp till tå. 





Ernst sista kväll. Tänkte att vi skulle äta något lite trevligare ställe så vi drog till la vaquita argentina, den argentinska kossan. Beställde en liten grej där man lagade sitt eget kött mer eller mindre. Det var gott! Ingen sås men 4 olika sorters salt, någon rökgrej, blomstersalt, havssalt och sen salt från himalayas. Trevligt trevligt! Just det ja, sen kom massa folk till lägenheten och "festen" började väl typ kl 3 eller något. Pratade politik med en colombianska som var DJ som inte trodde på demokrati, jag tycker det ändå är intressant och pratade lite om John Stuart Mill. Det roliga är att jag har läst en bok med John Stuart Mill i statsvetenskapen och borde kunnat briljera (haha) men jag är rätt dåligt på att connecta namn med teorier så jag mindes inte. Jag umgås inte tillräckligt mycket med människor som läser förresten, haha.
Just det ja! Denna kväll var lite kul för det var lite flört från opassande håll och sen så kom ett annat ragg från samma person och det var awkward stämning. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar