onsdag 11 juli 2012

Framme och matteterror förlängs

Skiftet i tron på att det kommer gå åt helvete och att man kanske kommer klara varierar ungefär mi linje med grafen av sinus, med en våglängd på ungefär en timma. Ena stunden känner man att man kan lika gärna ge upp, andra känns det lättare än vad man tror osv osv. 

Skulle ha tenta imorgon men vi sköt på det ytterligare en dag tills fredag, det var nog riktigt bra. Giorgia, (italienskan som jag spöade i risottotävlingen :)) har sin sista dag i Madrid ikväll nånsin så ska ha ett litet party ikväll. Sen har en annan italienska nyligen blivit singel medans jag varit borta, får se om det blir nåt intressant, haha. Blir dock inget superlatjolajban ikväll, vi är rätt inställda på att plugga.

Förresten vill jag återigen poängtera att jag älskar sugarsync :). Nu hade de en grej så att man fick 2 gb att bara skicka ut 20 invites, så jag skickade mail till folk jag tidigare hade lite affärsförbindelser med, typ för 6 år sen så de antagligen inte ens har kvar sin jobbmail. Nåväl, nu har jag iaf 8,5 gb och det är riktigt digg iaf. Vad jag märkte är att man kan köra en dropbox/magic briefcase-mapp fast bara välja två datorer att synka emellan. Så trots att jag bara backade upp mina skolfiler på ena datorn så autosynkade jag den på gamla kontorsdatorn så bara dessa datorer autosynkar den mappen. Asvärt! Återigen, skriv eran email om ni vill bli referade för det är en sån bra service och det gynnar både dig och mig med 500 mb extra space.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar