lördag 7 januari 2012

Sparkillen och hiphopmaster!

Här är en bild jag hittade idag ifrån vårat besök hos arkitektstudion Leon 11 i början av utbildningen.

Sparkillen

Satte en ban på 7 dagar på mig själv ifrån pokern så nu kan jag inte spela på en vecka, det känns faktiskt riktigt gött! Förlorade 4,5 papp vilket var typ vad jag låg plus i januari, har lite mycket att göra så blir nog väldigt lite spel. Hursomhelst så gick jag dock över finanserna lite och har iaf bytt lite system där nu när man börjar få in pengar igen. Kör att jag summerar allt i slutet på varje kvartal och då var tredje månad avgöra jag hur mycket jag ska lägga in på sparkonton, resekonto, teknikkonton och lite sånt där. 6100 kr går till resa för Q4 2011! Det känns inspirerande på något sätt, alltid kul att ha något att jobba för och tänka mer på belöningar.

Hiphopmaster
Ska snart dra till Joel och kolla lite film och kanske göra en hiphoplåt. Hade först tänkt att jag skulle öva lite hemma på mitt delivery och leka med lite takter och skit men fick tyvärr ingen färdig version så det gick inte loopa skiten och öva. Har skrivit lite innan om hur tråkiga många rappare är (typ Petter) som bara kör på samma stil hela tiden och att det först blir kul och intressant om man gör lite som Redman and methodman på blackout-skivan (den hiphop jag lyssnar i särklass mest på den senaste tiden) och varierar sig. Så blir det dock inte! Tror det blir ännu en lugn dag ikväll också btw, insåg att gymmet stängde för en timma sen så laddar upp för en inomhusfotbollträning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar