lördag 7 januari 2012

Chillöl

Tog en öl ikväll med en kompis på Kellys. Det var lugnt och nice, kände mig lite trött och det blev ingen sen kväll alls, tror alla var lite trötta. Var en kille som verkade trevligt samt en tjej med som var löjligt mysko. Hon pratade om typ såna där standardsaker som hippies pratar om fast trodde hon var super-unik och verkade ovanligt lost. Värst vad jag mobbas, jag accepterar egentligen alla människor som inte är otrevligt eller folk överskattar. Började sen prata högt om massa konstiga saker på hållplatsen och alla kollade, inget problem om det hade varit något kul som sagts men det var det inte. Denna stil ackompenjeras förresten av att vara vegetarian (absolut inget fel i det btw men ändå ibland självklar) och att klippa sin egna lugg. Jaja, nu är jag hungrig och börjar bli cranky märker jag.

Hade iaf först tänkt att typ försöka festa till det lite nu innan man åker men gillar nu lite tanken på att vara nyttig och få klart mitt arbete, kommer bli en jäkla stress med det där tyvärr. Man ska verkligen göra klart saker i tid och sen njuta av det för gör man som jag alltid gör ligger det alltid hängandes vilket gör att man inte riktigt kan slappna av och sen blir man mer och mer stressad.

Nu blir det yakiniku!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar