söndag 22 januari 2012

Söndag och en liten madrid-summering

Just när man har börjat vänja sig vid livet som handikappad så börjar det funka rätt bra. Gör rent två ggr per dag nu, sätter på ny antibiotika-salva och byter kompresso och nu så ser det äntligen ut att läka och kunna bli bra. Lite orolig bara för att ena sidan av skiten är rätt mycket mer utåtstående än andra men det blir nog bra.

Btw, känner att jag blir mer och mer organiserad igen. Har förresten vunnit bra på poker i januari! Har skrivit ner några grejer att tänka på som jag alltid glömmer av när jag börjar vinna. Har ju gått upp på höga nivåer rätt snabbt och tänkte dra fram lite siffror och skit som gör att jag håller mig på lägre nivåer och inte gamblar för mycket. Såg t ex att jag hade vunnit 140 papp (plus lite till då jag saknar 30% av alla händer) förra året på låga nivåer om jag inte spelat mixed games, HU och lite annan poker och då var det ändå ett riktigt riktigt riktigt pissigt år med rekordlåga stats samtidigt som jag också kände att jag spelade som allra bäst. Hade 42/48.5 i wtsd/w$sd vilket innebär iaf att jag vann helt löjligt få händer. Nåväl, allt känns iaf rätt bra nu, lagt i en liten extra spurt när det gäller spanskan, kommit igång lite bättre med spanskan och tänkte att jag skulle försöka networka lite för att expandera ens vänkrets här ner. Dessutom så nämnde jag ju att att vi börjar en ny termin nu i februari och det känns jätteskönt faktiskt att stänga allt vi har gjort och fokusera igen med lite ny energi. Känner att jag kunde gjort bättre ifrån mig när det gäller projekt och betyg osv men det har varit okej ändå samtidigt som det varit sjukt tufft när jag varit sjuk så mycket plus att jag har haft stora problem att anpassa mig till schemat. Har ju känt att jag inte fått ett skit gjort när jag kommer hem men jag tror och hoppas iaf att jag vant mig lite nu. Nu börjar jag bli långrandig, godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar