torsdag 12 januari 2012

25, den korta versionen

Jag 2007 i australien.

Påminn mig att göra denna posten oftare.

Det var ovanligt mycket ångest idag. Jag bryr mig inte sådär supermycket om ålder, det handlar mer om livsriktning och vart man är i livet jämfört med vart man vill vara.. Jag är iofs rätt säker på att jag är påväg emot rätt håll men ändå, jag tycker det hela är rätt ångest ändå.

Kollar lite på min timeline på facebook iaf och ser några som tagit bort mig på facebook. Jag vet faktiskt inte vad som är mer förolämpande än att blivit borttagen på facebook! Jag tror jag har märkt det 4-5 ggr av folk jag inte pratar med oftast men ändå tar jag illa upp. Det spelar ju ingen som helst roll. Nåväl, nu ska jag sova och imorgon ska jag packa som en idiot. Har ju 12 kg att fördela på en viss yta i handbagaget och sen då 20-25 kg i resväskan. Måste optimera.

Iaf, jag ska göra en lite djupare reflektion över att fylla 25 imorgon på planet hade jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar