tisdag 17 januari 2012

Artwork


Håller på och går igenom kommentarer om min analys av 4 olika konstverk. Det börjar iaf bli ett av mina favoritämnen och tycker det är rätt intressant ändå och det finns hopp om mig som konstälskare. Hon har färgat alla konstiga grammatiska grejer med färg och lagt till kommentarer (fungerar för övrigt asbra, alla lärare borde göra sånt här digitalt istället för att göra konstiga små kommentarer i marginalerna i handskrift som inte går att läsa och dessutom begränsas av sin fysiska plats). Vad som alltid blir lika påtagligt när jag skriver längre arbeten är hur fruktansvärt illa det blir när man försöker formulera meningar, ändrar sig mitt i och mså blir det någon skön mix där allt blir helt fel. Var massa fel överallt och när jag går igenom dom så tänker jag bara "herregud, hur kunde jag släppa igenom detta? Och detta?!". Något annat som är påtagligt är hur kass engelska jag medvetet släpper igenom. Skriver rätt ofta meningar som väl funkar men är totalt uppenbart från en utlänning men jag orkar rätt ofta inte korrigera dom. Nåväl, vi återgår till arbetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar