tisdag 17 januari 2012

Ohh the stress

Drog in till Madrid och casa de Ernst igår och skulle gå igenom lite skit. Ska nog försöka få igång mer grupparbete för att effektivisera. Har förresten den sjukast stressen ever just nu, jag måste skriva en fetingartikel, göra lite annan skit och plugga in en löjligt massa matte på kort tid, tror faktiskt inte jag haft en värre pluggperiod än nu. Är faktiskt ändå rätt taggad på att få saker gjort och hoppas ockås jag kan vara lite effektiv och disciplinerad men samtidigt har jag också en väldigt uppgiven känsla och funderar för första gången på om det inte vore najz att koppla av och göra något annat just nu. Men den känslan kvävs rätt snabbt av logiken, det vill jag faktiskt inte även om det hade varit ett enkelt val.

Så superplugg blir det nu, först powernap men sen får jag försöka lösa det jäkla mysteriet som är att skriva en artikel om ingenting. Funderar på om jag ska skriva till läraren att projektet inte alls blev som jag tänkt och byta inriktning helt (problemet är isf att vi haft typ en månad på oss och det ska in på torsdag) eller om jag kan låtsas som att skriva om något annat projekt och att det varit tanken hela tiden eller alternativ tre som vore att semi-ljuga lite i artikeln för att knyta an till teman som jag kan expandera i. Jag tänkte ju som sagt först att runda väggar etc var ett "key-element" samt att det fanns lite miljötänk angående att använda ett gammalt vattentorn och tänkte att jag kunde expandera om det men så var det ju inte riktigt.

Räkna med stress ifrån min sida oavsett! PS: Var hos läkaren idag och skiten blev infekterad igen. Det ska tydligen inte vara blött så kanske kan vila med det ännu mer än vad jag har gjort. Ska nog äta ute mer för märkte igår att det typ var omöjlgit att laga mat med en enda hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar