onsdag 25 januari 2012

Operation dator


Förresten ska Julian Assange har ett intressant tv-program som börjar visas i mars. Här är ett kul klipp med honom när han rejvar loss själv. 

Nu har jag varit på en kinaaffär och köpt massa bra och ha saker. Köpte isoleringstejp för att kunna fixa in min solid state-disk till min dator, hittade mini-skruvmejslarna och köpte lite annat bra och ha. Hoppas inte vi ska få samma resultat som när jag skulle fixa min paja mobil :D. Hehe nää, jag kommer nog bara skita i det om jag ser något riskmoment i det men det ska nog vara lugnt. Undrar lite hur mycket snabbare det kommer att upplevas. Problemet är att jag får ifrån 320 gb tror jag till 80 gb men har ju en extern hårddisk så det ska nog vara rätt lugnt ändå. Förutom prestanda-ökning så bör batteritiden bli lägre också, bara plus! Det stora frågetecknet är dock ominstallation av drivrutiner men det bör väl också lösa sig fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar