onsdag 18 januari 2012

Förpassad till plastmuggar

Här är mina verktyg.
Just nu är det en ovanligt mörk period. Jag känner låg energi, fysisk smärta och massa stress. Lär inte sova inatt. Dock känns det ändå rätt ok då jag vet att det kommer gå över rätt snart. Kör nu miljövänligt nu så köpte plastglas och plasttallrikar så jag slipper diska nu vilket är i princip omöjligt med en hand. Var hos läkaren och skiten läker tyvärr inte bra. Tänkte dock inte sura för mycket utan anpassar mig till situationen och köpte också mat som kan lagas/värmas med en enda hand men också relaterat till diskning osv. Pasta går borta då man definitivt behöver två händer till att sila bort vatten. Sallad går i princip bort då man behöver en bytta som är jobbig att diska om man vill få ut dressingen och få runt lite cous cous t ex.

Nåväl, har större problem att oroa mig för nu. Kommer garanterat dygna ikväll med en artikel + presentation imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar