torsdag 19 januari 2012

Opencor, hell yeah

Yeay, fick tillslut lite inspiration och det känns nu rätt genomförbart, kanske tom får sova sen inatt. Dock inte så mycket skrivet ännu, men men! Vi bor ju under en opencor och googlade hur de har öppet och de har iaf från 08:00 till 02:00 varje dag. Så jäkla sweet, är inte löjligt dyrt heller utan vi snackar kanske 10-15% max. En 1L-öl kostar 2:10€ och köpte precis en flaska bra rödtjut. Förstår btw att jag ger rätt starka alkoholist-vibbar nu men jag dricker faktiskt bara ett glas nu för att döva smärtan i handen. Haha, det lät också som en alkoholist-förklaring men är det tre saker jag vet att jag kan hålla mig från (cigaretter) eller hålla på en måttlig nivå (alkohol + fetma) så är det dessa. Förresten så tänkte jag nog att jag skulle köpa mig en budget surfplatta snart, inte för att jag alls förstår vad det har med saken att göra. Peace på er iaf!



PS: Med alkohol menar jag i den formen att jag aldrig lär dricka mycket under en längre period. Att bli lite för tipsy för en kväll är väl något som har hänt liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar