fredag 18 november 2011

Värsta grymma appen!

Igår så vaknade jag upp kl 14:00 med mobilen mystiskt placerad i sängen och insåg att jag försökte snooza utan att lyckades och missade en hel skoldag. Det fick mig på jakt efter nya vaknings-apps och hittade bannemig en som fick upp mig idag. Fungerade fruktansvärt bra vid första användningen iaf. Man kunde välja mellan att vakna av mattetal, av en memory-lek eller nåt mer och jag testade memory-leken idag och sitter här vaken utan att snooza en enda gång. Snooza är inte värt även om det är lätt att göra. Isf är det bättre att göra en förvaken version av snooza. Dvs att ligga i sängen rätt vaken och bara chilla i 5-10 minuter efter man ätit osv. Det kanske jag har tid med nu. Eller inte. Hursomhelst så verkar det fantastiskt för även om jag varit sjuk en del och missat mest på den vägen så har jag väl försovit mig 2-3 dagar redan och det blir så jäkla jobbigt att ta igen. Hursomhelst, om ni har android så heter den "Jag kan inte vakna" på svenska men när jag väl installerade den så var det samma fast på engelska "I cant wake up" och är gratis. VALUE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar