onsdag 2 november 2011

Sabbade skiten

Idag klantade jag mig rätt rejält. Jag la nämligen ner massa tid på att jobba på en grej, fast spegelvänt så det var bara sudda och göra om allt efter typ 1,5 timmas jobb. Nog med det, man lär sig av sina misstag liksom. Sen visar det sig att jag typ gör samma grej igen. Eller jag tror det. Jag är lite för trött för att riktigt hänga med. Eller hmm. Jo plan 1 fanns info om men vi fick hitta på plan 2 och 3. Fan, jag visste redan innan att 3dtänk var mitt allra sämsta "intelligensämne" (det är ofta en del av IQ-test, den delen som alltid drar ner min poäng) och känner mig kanske lite dum att jag kanske valde arkitektur nu :P. Haha nej, det är bara att öva. Men jag är rätt övertygad nu att jag har blandat lite av varje. Det blir ärligt talat lite förvirrande att ta en ritning avklippt i våning 1,5, sen vrida den och markera konturerna med fyllt eller tom (jag körde röd och blå), sen måla en tredje grej baserat på det och sen inser du att du tillfälligt tänkte att röd var fylld och blå var tom, inte tvärtom. Aja nog om det.

Kan bli katastrof imorgon eller ok. Min hals är inte alls go men känner att jag verkligen vill gå på dibujo-grejen imorgon. Nåväl, bilder får ni imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar