torsdag 10 november 2011

Redovisning snart klar


Random bild från besök i barcelona; Agbar tower

Nu fick jag ur mig min skrivkramp. Det är verkligen skönt när det bara lossnar och man får gjort massa. Ska bli skönt när det är klart och gjort, dock vet jag inte varför men jag känner mig ovanligt avslappnad i klassen i den mån när det gäller redovisningar. Kanske för att jag blivit så mycket bättre med det efter retorikkursen, kanske för att jag är bekväm med min engelska medans andra framträder mer osäkra, i dunno.

Btw, såg feedbacken för den där enkäten jag gjorde om nya blogglooken. Resultatet var EXAKT jämt men fick inte supermycket feedback så om ni inte tyckt till så gör gärna det, det är alltså två snabba klick och en enda fråga (länk till blogginlägget/röstningen).

Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar