lördag 12 november 2011

2 bra centimeter vunna och två dåliga förlorade!

Jag försöker ta i lite mer nu när jag gymmar och det känns gött. Hursomhelst så fick jag ett måttband skickat av mina föräldrar och nu när jag mätte har jag dragit in 2 cm runt magen (och jag har precis ätit en fetingportion!) och bröstmåttet är 2 cm större! Yeay!!

Drog också ett pokerpass, första på en vecka typ. Det gick bra! Fortfarande back några tusenlappar från barcelona och online men knappt något och allt är rätt gött.

Hade också redovisning idag. Det började jättebra men sen tappade jag bort mig lite när jag bestämde mig från att hoppa lite i min presentation och sen skulle hoppa tillbaka igen. Dock var det nog helt okej. Min jobbarpartner btw är väl hyfsat trevlig som person men fruktansvärt krånglig att jobba med, frågade samma sak typ 20 ggr, sket i några av frågorna och sen frågade efter saker som var helt onödiga. T ex skulle jag prata om en artist och hon ville ha ett enkelt citat från den artisten. Jag sa att jag fixar det innan redovisningen bara. Sen typ 10 minuter senare sa hon att hon behöver ett citat. Jag bara, jaja, det tar typ 2 sekunder att maila eller berätta, jag skriver det till dig när vi slår ihop redovisningen. Sen så dagen efter bara "hej! kan jag få citatet?". Sen så kollade jag vad hon skrev om en grej och jag bara "du behandlar ju inte någon av frågorna med det här?" och hon svarar att hon vet det i huvudet och att hon kan prata fritt. Så drog hon upp det hon skrev ungefär på redovisningen och läraren stoppade henne och sa att det inte hade med ämnet att göra. Dvs exakt som jag sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar