onsdag 23 november 2011

7-8 rätters på Phuket-något



Som jag nämnt så saknar jag ofta thaimat och lite spicy spicy. Så när jag gick förbi något som hette Phuket-nånting så var jag tvungen att gå in och ta det lugnt efter att ha gått runt på en tråkig konstshow i flera timmar. Mina ben behövde helt enkelt vila och jag behövde energi och valde lite i menyn. Egentligen kändes det lite overkill att köpa smaka-på-menyn med 7-8 minirätter men det mest verkade så gott där så jag slog till 20€ gick det på plus en skön singah, helt överkomligt imo. Och det var gott så det förslog!

PS: Om någon har några tips hur man skärper till bilderna i photoshop får ni gärna säga till. Ändrade en av dessa bara med att markera ut ett utvalt område och ökade kontrasten på utvalt parti men orkade inte trixa för mycket med något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar