torsdag 24 november 2011

Nya skjortor + chinosköp!

Beställde lite nytt från tailor store.

Ligger ju lite i min nya livssyn att jag ska spendera mer pengar, iaf när det gått så bra som det gick i oktober! Så jag beställde lite nya skjortor + chinos från tailor store. Den första är jag lite tveksam till men jag tror det blir bra. Andra är ju uppenbarligen mest en helvit skjorta och byxorna är rätt safe också. Värt att man kan betala lite extra för att få lite kontrasttyg och liknande. Inte bara tycker jag det är trevligt ( tex det rutiga på byxorna) på något sätt utan det hjälper ju en att memorera vad som är vad. Händer ju ibland att man tar på sig något och sen kommer man på, ja just det ja, det var dessa jeans som har en störd tendens för gylfen att öppna sig. Det var förresten de jeansen jag hade på mig idag. De är så sjukt jäkla sköna bara så jag kan inte slänga dom. Bara ett år gamla btw, levis från vegas.

Uppdaterade måtten själv btw. Se juli har jag pumpat upp 3-4 cm på bröst, dock så var min mage inte -2 cm som innan jag mätte (topless iofs) men åt en 8rätters på en thairestaurang så det kanske gjorde sitt. Beror ju iofs lite på hur man mäter och hur man andas osv. Försökte dock att köra på fetaste sättet (när man andas ut som mest) så hoppas inte ha för stora avvikelser. Nåväl. Nu ska jag sova. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar