lördag 12 november 2011

Arbetsrum

Axonometri. Kom på att jag la upp den i färg innan, aja.
Satte upp en ståltråd och använde magneter för att ha uppe papper samtidigt som man har bra översikt.
Sladdar på sin plats, dator på högkant och skit igång.
Tjena.
Tänkte mest säga hej och skicka lite bilder på mitt arbetsrum. Det är
litet så man får vara effektiv. Btw är jag nöjd med mitt
bluetoothheadset jag köpte till datorn. Sätt på lite musik och du är
fokuserad på vad du håller på med och blir inte störd av andra ljud
utifrån. Aja, nu till matten. Det är som sagt inte så svårt men det är
helt löjligt lätt att göra misstag. Jag tror det är därför vi inte har
dom i sverige för det är som sagt lätt att göra ett enkelt misstag, sen
stämmer inte skiten och du inser att du tänkt rätt och så är allt fel.
Nu har jag nog snackat om matten alltför många gånger. Detta var sista
gången!

Igår vann jag btw massa på poker och är plus för månaden igen! Knappt
spelat något alls dock, duktigt va? TJING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar