onsdag 16 november 2011

Klippning och grejer


Kände att det var dags för att klippa sig, mitt hår har sen länge slutat göra vad jag vill och det tar mer och mer tid för att få det se acceptabelt ut. Brukar nog ha ett rätt "rent" ansikte men just nu har jag nog sämsta hyn jag haft på år och dagar. Känner mig inte bootylicious alltså.

Funderade på om jag skulle gå i kort hår eller satsa på längre, det är ett tufft val. Jag valde tillslut att köra längre och se om det blir gött. Annars kanske jag ger upp den looken helt. Jag tycker helt klart jag var rätt snygg när jag körde lite Björn Gustavsson-style och det kanske var slump eller hans stjärnglans som smittade av sig men det var nog perioden då jag upplevde mig som mest populär :D.

Hursomhelst, billigt var det att klippa sig, 8€!!! Och sen ikväll hade jag tänkt göra lite såna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar