söndag 6 november 2011

Första missade flyget, ever....

Igår så såg jag att pokerstars närmade sig 70 "miljarte" handen och de lär dela ut 200 000$ där och jag räknade först lite lätt på ungefär när denna hand skulle ske. Jag räknade först rätt, sen tänkte jag att det skulle gå löjligt mycket snabbare desto närmare det kom och sen tänkte jag att det skulle bli jobbigt att få plats på bord säg 15 minuter innan. Så det slutade iaf med att jag, idioten, spelade 2-3 timmar och la mig kl 6. Upp kl 8:30, försov mig till 9:00 och ytterligare idiot som jag är räknade jag att jag behövde åka 1:30 timma med relativt god marginal hemifrån. 45 minuter är generöst till madrid, 45 minuter är generöst därifrån till flygplatsen. Räkna baklänges så behövde jag åka 9:30 för att komma i tid. Till flygjäveln ja. Det visar ungefär hur trött jag är/var då. 1 timmas marginal, hallå!? Kom 15 minuter innan start men det räckte tyvärr inte trots att jag hade handbagage. Har såklart ingen annan att skylla på än mig själv.

Så bokade ett nytt flyg iaf, jag betalade 99€ för resa fram och tillbaka (fredag dit och söndag tillbaka) och nu fick jag betala 95€ extra avgift och kommer komma strax för sent. Gud va irriterad jag är på mig själv just nu. Har väl klantat mig med tider osv men flyg och sånt, nää. Aja! Så kan det gå när inte haspen är på :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar