tisdag 27 april 2010

WSOP i sommar?

Idag mötte jag en annan magdalena (den ifrån klasssen) vid pedagogen och jag kom sent men denna gång var det faktiskt inte mitt fel! Vi skulle iaf brainstorma fram lite saker man skulle kunna diskutera vid en uppgift som kommer snart. Man ska hålla typ en rättegång för/emot en viss sak. Det kan vara att man försvarar dödstraff medans den andra angriper, man kan försvara tiger woods i otrohetsskandalen, ja lite vadsomhelst. Det är faktiskt svårare än man tror att komma på ett ämne som passar. Ska prata 15 minuter och ha typ 5 minuter var och sen 5 minuter för juryns frågor och det är ju alltid bra att kunna diskutera ett ämne en timma och korta ner än att försöka komma på idiotiska argument osv. Jag tror vi enades om att jag skulle försöka få skvallertidningar avskaffade medans hon då skulle försvara dom. Eller jag vet inte.

Vann förresten idag igen, förlorade först en del men gjorde en supersick återhämtning och slutade på ett bra dagsresultat, jippi! Har förresten satt upp ett mål att om jag tjänar x antal kronor på pokern innan WSOP börjar (typ om 33 dagar) så åker jag dit. Inte att spela WSOP men iaf åka till vegas. Just nu är jag i takt men projektet har bara varit igång i 2 dagar så vi får se, men jag hoppas och tror att det ska gå vägen. Nu ska jag kolla lite TV. Puss på er.

5 kommentarer:

  1. Ciao

    Kanske kommer dit....ligger fyra i ett race om ett paket top 3 får paket på WH. /M

    SvaraRadera
  2. Hur mycket behöver du rakea på vilken tid? Jag kan btw fixa en deal åt dig på WH som garanterat är bättre än den du redan har.

    SvaraRadera
  3. ca 3500£ på en månad kmr det bli....jag vet WH är uberkass men upptäckte kring den 20:e att det faktiskt fanns chans inte mkt motstånd inte undra på med tanke på deras vip-erbjudande. Jag kmr lämna WH...ska bara hålla ut 3 dar till men annars har jag redan reggat BF.

    SvaraRadera
  4. Ahh är det Magnus? Men WH är ju ipoker? £3500 rake på en enda månad så får du ett paket på 4000$? Så typ 5400$ rake då så typ 75%? Det är ju gött

    SvaraRadera
  5. Yes, jojo om man vinner ett paket så är det ju bra såklart men standardvipen är allt annat än bra...troligen bland de sämsta på ipoker, förutom paketet får man ju också del i en annan promotion så visst vinner man blir det uber annars suger.

    SvaraRadera