måndag 26 april 2010

Ny lägenhet i fokus

Ohh herro prease (Southpark-kina-accent)!
Får ställa om mig på nya lägenheter och tänkte bjuda på en som ligger precis vid hemköp på vasagatan! Lägenheten är rätt gammal och allt känns inte lika yberfräscht och superawesome som de 2 tidigare men det är ändå sjukt nice och läget+gården ger stora plus. Köket är nog det man känner mest wow över, iaf för mig. Lägger upp lite bilder. Kan tycka att hallen känns lite som ett slöseri med plats (det är för trångt för att kunna ha några som helst garderober men så är det. Det är förresten extremt högt i tak som man kanske ser på bilderna.

Annars ska jag på en visning på lasarettgatan idag, är en 2,5a där som jag är väldigt sugen på som startar på ett bra pris men jag kan mycket väl tänka mig att den sticker iväg i pris rätt snabbt och då är jag off.

Hittade förresten en sida som är rätt bra, www.boliga.se. Där kan man få en sjysst karta över allt med lägenheter utplacerade och pris osv. Verkar följa alla stora mäklare så hittade lite centrala lägenheter där som jag inte hade sett innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar