söndag 18 april 2010

Omvänd utfrysning + bostadssökande

Får ber om ursäkt att det varit lite mycket poker senaste. Men jag har varit sjuk hela helgen och det var vad jag gjorde hela helgen. Hursomhelst, blir annat nästa vecka och får förhoppnignsvis min mobil+kamera då! Ja!

Idag fixade jag det där programmet som ska låsa alla pokerklienter i bestämt antal timmar när jag nått en viss förlustsumma. Installerade det där idag igen och skrev in $500 som min stoploss. Började sen att spela och det gick jättebra och blev därför lite förvånad när det stod att jag nått min stoploss och var tvungen att avsluta klienterna inom 2 minuter. Det jag borde skrivit in var -$500 så nu kan jag inte spela poker på 2 timmar. Men jag brukar se alla tillfällen där jag inte kan göra något (t ex surfa när internet går ner) som ett bra tillfälle att göra något jag normalt sett inte gör.

Bostadssökande
Btw, har bokat massa bostadsvisningar idag och ska på 3 stycken redan imorgon. Är lite grön på hur långt över utgångspriset det normalt sett går så det kanske är helt värdelöst att gå på visningar på ställen som kostar 1,5m om slutpriset lär hamna runt 2,3m. Jag har ingen aning men jag antar att jag lär märka hur det fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar