söndag 18 april 2010

Lördagen

Joel kom på oväntat besök idag. Han tycker jag har bra smak på inredningen på mitt rum, han sa att det var den bästa han har sett, joel önskar att han hade ett lika grymt rum som jag, det var vad han sa. Han sa också att han innerst inne önskar att han var jag. Det var vad han sa innan han åkte iväg på sin vita nygamla vespa.

Tanken på att köpa en moppe har förresten kommit förekommit och jag tycker det känns smart, billigt och praktiskt men varit lite osäker på hur efterbliven man ser ut runtåkandes på en moppe när man är 23, om man nu bryr sig. Jag tycker inte det är farligt men de flesta tycker ju inte som jag tycker generellt. Hursomhelst.

Kom till kontoret vid 21 och åker hem nu med 3:28-bussen och är 3500 kr fattigare. Det är riktigt jäkla sjukt egentligen hur omedveten man kan vara om sin egen sinnesställning. Jag kunde nästan svära medans jag förlorade att jag spelade helt OK men sen när jag började spela in en video och försöka motivera mina tankar märkte jag att jag inte tänkte särskilt logiskt och ofta var de tankar jag uttryckte rätt felaktiga. Det är sjukt svårt att vara objektiv och hade jag insett att jag faktiskt spelade mitt c-game tidigare så kanske jag bara hade förlorat 1000 SEK idag. Förlorade ca 5000 kr igår och helt plötsligt har april gått ifrån en helt okej månad till en rätt medioker sådan. Är dock fortfarande plus online så det är ju positivt.

Imorgon blev jag bjuden till att träna med 2 olika korplag samtidigt men min hals tillåter det inte :(. Imorgon ska jag jobba lite med hemsidan och kanske spela lite till men framförallt ska jag börja kolla in visningar och nya bostäder, jag ser verkligen framemot det för tycker verkligen om inredning och typ organisera hemmet. Att mitt rum är stökigt rätt ofta är att jag har så fruktansvärt mycket grejer men så fruktansvärt lite plats. Tänk när jag har massa rum för massa skit! Det kommer bli awesome.

1 kommentar:

  1. jävla orient-göran!
    jag är fan häftig cch du är avis på moppen.
    vi ska starta en moppekliubb. orientgöran and his ingredients, ska vi heta.

    SvaraRadera