onsdag 7 april 2010

Stannar säkert en dag till

Tiden går verkligen bara snabbare och snabbare. Klockan är snart fem och det är inte så mycket jag har gjort idag. Eller nja, lite bra skit är det väl ändå. Funderar på att stanna hemma en dag till så jag inte blir sugen på att lira massa poker, något som funkar bättre med en stor skärm.

Btw, jag håller på att leta egen lägenhet nu. Verkar finnas massa ledigt, frågan är bara om jag orkar gå på massa visningar. Hursomhelst så gillar jag egentligen tanken på ett kollektiv men det är viktigt att man bor med folk som respekterar andra och man inte det blir man vansinnig.

Blir också jobbigt om folk t ex flyttar ut innan sommaren, verkar som alla bor hemma/åker runt och jag tror vi aldrig har fått så lite svar ifrån folk som när vi la ut en annons nu. Har gått ifrån att få typ 60 svar ifrån roliga personer till typ 5 stycken varav hälften inte kan stava och andra hälften säger att de vill flytta in efter sommaren, något som givetvis är för sent. Jag får väl helt enkelt fråga om Isildur har plats för mig i hans 7millelägenhet på avenyn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar