fredag 9 april 2010

Godnatt

Att JAG lägger mig vid 23 på en fredag?! Det händer nog bara ikväll. Idag har varit en mestadels behaglig dag, gick upp tidigt och försökte plugga lite högskoleprov. Det gick väl ärligt talat sådär men jag försökte iaf. Sen var det rätt gött och kom igång med gymningen efter typ 1,5 veckas paus, sen drog jag till kontoret och fick klart att min grymma deal på Partypoker (världens tredje största pokersajt) nu är good-to-go och lirade typ 2 timmar och hade en grym plusdag! Jag har nu vunnit 3 dagar irad och ÄNTLIGEN börjar mitt årsresultat gå upp ifrån minus 90 000 kr i ett tempo som märks. Fick också lite behövlig rakeback (för er som inte spelar poker så är det oftast en summa som man får tillbaka en gång per månad, kan väl ses lite som en lön) och lär få ännu mer veckan som kommer och känns skönt att få lite tillskott i kassan.

Men nu tänkte jag kanske läsa lite ord och kanske lite snabba matte-problem för att friska upp mitt minne inför imorgon, kl 8:20 på kärralundsskolan är vad som gäller och trots att jag mer TÄNKTE på att plugga än att faktiskt göra det så känner jag att det finns en chans att det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar