onsdag 21 april 2010

Poetry slam-kungen?

Igår pallade jag mig själv ändå till föreläsningen och poetryslam-killen ville att vi skulle göra en egen improvisation och min första tanke var att jag var för sjuk för att orka med men sen när han sa att det var perfekt att vi var 8 tänkte jag, nää jag måste sluta banga saker. Tänkte också att improvisation skulle vara något jag var bra på eftersom varje gång jag skriver så kommer allt direkt i ett stort flöde. Men denna tanke var fel. Jag var typ sämst. Eller jag var iaf inte av de 5 som gick vidare, och dåligt var det.

Men hursomhelst så tänkte jag, att det vore kul att göra poetryslam med sina kompisar. Det roligaste med det vore ju att ge någon väldigt random mening som man ska använda så man tas ur sitt element. Jag tror mina kompisar nog hade varit rätt anti men jag ska försöka dra igång nåt sånt, iaf en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar