torsdag 15 april 2010

Asch, sjuk lagom till helgen + Stockholm

Vaknade upp med halsont och lite annat störande skit. Usch usch, gör ont att svälja men vad gör man. Ska nog dra till gymmet nu ändå, man blir ju inte direkt så andfådd och sen ska jag jobba tills 00.35. Måste också skicka in ansökan till högskolan idag innan 12 och får fundera lite över det där och vad jag vill göra, känns som civilingenjörsutbildning i stockholm kanske hade varit skoj. Känns också som det är en lagom stor stad men problemet med stockholm är stockholmarna...

4 kommentarer:

  1. Stockholm är fyllt av inflyttade bönder så du smälter nog in mer än du tror.

    SvaraRadera
  2. Snap! Nää jag har nog insett att mycket av den dryga stockholmssynen man lätt får antagligen beror mer på dialekten än något annat.

    SvaraRadera
  3. Jag tror sthlm e grym, jag hade lätt velat flytta dit en tid, men aron totalvägrar. Fördelen med sthlm för dig är ju alla snygga tjejer. Du får snärja dig in i någons umgängeskrets...och dejta kenza hehe (eller kissie? hahaha). Kram vännen o lycka till med insökningen (sök iaf, så tackar du nej senare om du ångrat dig)

    //kicki

    SvaraRadera
  4. Kenza har pojkvän ju ;). Jag sökte iaf 2 program men inget i stockholm, civilingenjör krävde tydligen matte D och jag har bara matte C :(. Men sökt har jag gjort :)

    SvaraRadera