fredag 16 april 2010

Gubb-fredag och höstens plugg

Sjuk som jag är tänker jag nog låsa in mig hemma och ta det lugnt hela dagen. Jobbar minst 6 timmar varje dag inklusive helgerna så känns som jag inte behöver känna så slö över att vara hemma. Ansökte förresten till 3 kurser/program igår, alla i göteborg för övrigt. Civilingenjör krävde tydligen matte D eller matte E och jag har bara matte C så det blev inget sånt. Försökte förresten hitta antagningsstatistik för statsvetare-programmet men hittade det inte, kanske är assvårt, i dunno. Här är iaf min ansökningsprio

  1. Statsvetare-programmet
  2. Civilekonomprogrammet med analytisk inriktning (tveksam om jag tackar ja isf)
  3. Sannolikhetslära I
Är osäker på om fullföljer utbildningarna om jag kommer in men jag lär iaf testa och se hur det känns. Börjar som sagt bli dags nu att göra lite seriöst plugg som eventuellt kan ge jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar