torsdag 15 april 2010

Ansökning till högskolan

Omg! Skriver det här nu på bussen hem efter en trevlig och chill dag. Spelade bara poker i kanske 1,5 timma men blev vann typ 1500 sek, känns behagligt :). Lagade lite mat också och nu har jag massa quinoa, lite trevliga grönsaker och gjorde en sjukt fräsch kyckling. Förresten, för er som känner att erat proteinintag är kanske lite endimensionellt så känner jag att jag hittat en ny liten favvis. Jag föredrar kycklingfile eftersom det är ganska billigt, fräscht, fettfritt och gott men visst blir det lite långtråkigt. Men igår köpte jag innerfiléerna eller vad man kallar dom som är lite mindre och har lite extra fett och gud va mycket mer smak det är i dom. Det är för övrigt såna som de hade ifrån den helt gudomliga chicken teriyakin jag hade som levebröd i Sydney. Fantastiskt.

Hursomhelst så lagade jag massa mat nu och la alla grönsaker i vattenbad så de ska hålla så nu har jag god, fräsch och nyttig mat för några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar