lördag 3 april 2010

Igår och idag :)

Tja blogglou. Varit lite dålig på att uppdatera, det känns lättare att vara duktig med en bra mobil som jag kan maila på när jag åker buss, nu har jag ingen sådan så märker att jag är lite sämre. Bör väl dock fixa sig. Hursomhelst så börjar vi med vad som hände idag och fortsätter vad som hände igår.


Lördags.
Blev sen utekväll och jag somnade på kontoret, något jag har gjort kanske 3 ggr på ett halvår nu. När jag vaknade såg jag att jag hade vält över byrån och hyllan och allt låg på golvet. Aldrig tidigare på helgen har jag sett någon av gubbarna komma men givetvis idag så kom en gubbe. Kunde inte stänga dörren då all skit låg på golvet och han såg mig i sängen med allt omkull. Såg också att i köket hade en av deras stora tavlor på ett av deras stora projekt ramlat ner på golvet. Lite extra känsligt. Dock är jag rätt övertygad om att just denna tavlan inte ramlade ner pga mitt slarveri på natten utan när jag bar in ikeagrejer tidigare på dagen. Om han såg det hursomhelst blir det extra jävla pinsamt. Var otroligt bakfull och låg mest på kontoret och sov tills typ 18 då jag pallade mig hem. Dubbel ångest. Hoppas de inte blir arga, usch usch. Funderar på om man ska ta en vecka där man inte går dit för att eventuellt få det att glömmas. De kanske inte bryr sig heller, jag vet inte :).

Fredags
Var ju en betydligt roligare dag! Jag kom lite senare till Joel och Emelie hade med sig massa danskompisar som jag inte hade träffat. Jag kanske var full och minns allt fel men jag tycker inte att le åt en kille som sjöng och dansade till "Spice up your life" är att mobba någon för att vara gay. Hursomhelst var det mestadels trevligt och boysen hade åkt väldigt tidigt till Pustervik och jag smsade lite och kände att jag inte hade någon lust att betala för att se Kendolls där och komma in vid typ 1. Tog sen fel spårvagn in till stan och fick lite second thoughts om att gå ut så drog till kontoret och tänka somna där. Då visade det sig att Dzintra var på besök och jag drog mig till Nef. Där var det väldigt trevligt tyckte jag, stötte även på 2 klasskamrater ifrån gymnasiet faktiskt, att boråsare tar sig in till gbg ibland också :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar